یزدفردا: با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد آیین گشایش نمایشگاه آثارهنرجویان هنرستان دخترانه هنرهای زیبای میبد برگزار شد.

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میبد؛ آثارهنرجویان هنرستان دخترانه هنرهای زیبای میبد با حضور مدیر آموزش و پرورش میبد، احسان عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، سید عباس دهقان معاون هنری ارشاد، علی محمد دهقانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد، محمد رضا کارگر رئیس آموزش و پرورش، هادی زارع رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و علاقمندان به هنر گرافیک و انیمیش سازی در ساختمان پارک فلسطین گشایش یافت.

این نمایشگاه شامل انواع آثار طراحی، خطاطی، عکاسی و انیمیشن است که از روز چهارشنبه 6 اردیبهشت به مدت یک هفته صبحها از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۲ برای بازدید عموم دایر می باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با ستودن آثار ارائه شده در نمایشگاه گفت: این آثار با کمترین امکانات و با همت و هنر هنرآموزان ارائه شده و انشاءالله هر کدام از دانش‌آموزان هنرمندانی بزرگ در آینده در شهرستان میبد خواهند بود. همانطور تاکنون هنرمندانی بزرگ در این شهرستان داشته‌ایم و داریم

وی راه‌اندازی هنرستان پسرانه هنرهای زیبا با همت و تلاش آموزش و پرورش شهرستان میبد را نیز نوید داد.

گفتنی است: درحاشیه این مراسم ازهنرآموزان این هنرستان خانم راضیه امامی میبدی و فروغ السادات موسوی به جهت همکاری وتلاش دربرپایی این نمایشگاه با اهداء لوح تقدیر قدردانی شد.

 

 

 

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا